A feleségem kefélése és mutogatása

Az egyik nyáron lementünk a Balatonra,mert meghívtak nyaralni.
Ahol nyaraltunk a gazdának volt egy nagy vitorlása ami kajütös volt,tehát benne aludni is lehetett.Volt egy alkalom amikor még fenn a villába bulit csináltak és ekkor meghívta néhány barátját a feleségével együtt akik között volt masszőr és szőrtelenítő is akiknek ez volt a foglalkozásuk.Mikor megismerkedtek a feleségemmel elhívták egyszer jöjjön el hozzájuk és megmasszírozzák és szőrtelenítik is .Meglátja sokkal élvezetesebb lesz ezután bárkivel is szeretkezni. Mikor velem is megbeszélte ezeket a dolgokat és megbeszélte a másik két asszonnyal adtam neki pénzt,hogy ki tudja fizetni az élményei.

Mikor reggel megmosakodva elment csak ebéd után jött haza és elmondta csoda jó volt ahogy masszírozták. A szőrtelenítés igaz fájt egy kicsit, de majd kaja után megmutatom milyen lettem.Alig vártuk,hogy vége legyen a kajálásnak és bevonultunk a szobánkba és a feleségem levette a ruháját.Legnagyobb döbbenetemre nem volt rajta se bugyi se melltartó se semmi más. Ahogy jöttem hazafelé néha rám jött valami inger,hogy felhúzzam a ruhámat és megmutassam a szembe jövőnek a csupasz pinámat,de aztán mégse tettem.Mikor megdicsértem milyen jól néz ki mondta gyere dugj meg mert nagyon kívánom a farkadat. Persze most már másnak is odatartanám a puncimat egy kiadós kefélésre is.

Megcsalnál hát persze eddig is sokszor megcsaltalak,mert nagyon kevés volt amit tőled kaptam. Sokszor volt,hogy a háziasszony amikor lefeküdtél aludni behívott magukhoz és megkért szeretné látni ahogy megbasz a férje. Sokszor volt,hogy elmentünk ketten bevásárolni és közben nagyokat keféltem vele amiről a felesége is tudott és alig várta,hogy megtudjad,mert akkor még sokszor cserélhetünk partnert éjszakára. De ha te nem akarod akkor elhagylak és a gyerekeket is elviszem és akkor nyitok egy masszás szalont és ott élem ki a vágyaimat a keféléseimre. Még aznap éjszaka cseréltünk és egész éjszaka kefélhettem a ház urával a felesége meg kefélt velem.

Másnap lementünk a strandra és ott a nagymamájuk a szállásadóknak vigyáztak a gyerekekre mi meg elmentünk vitorlázni.hat pár fért be a vitorlásba és mind a hat nőn bikini volt csak. reggel elmentem az egyik ott üdülő asszonnyal bikinit venni és sikerült olyat találnom mai ha víz érte teljesen átlátszó lett. Persze vettem olyat is ami nem látszott át. Mikor elindultunk vitorlázni és felváltva vezettük a hajót ,nemsokára a férjemmel felváltottuk a tulajt és a feleségét.

Mikor kimentünk én lespricceltem magamat és persze rögtön észrevette a férjem,hogy a bikini totál megmutatta a nagy barna sugarú melleimet és a szőrtelen puncimat. Ekkor levettem mindkettőt magamról és meztelenül felálltam az árbóc mellé. Lassan az összes férfi aki még a hajón volt feljött és elkezdtek simogatni és dicsérték a férjemnek milyen csodás felesége van. Persze mondták is neki szívesen cserélnek éjszakára asszonyt.Később az asszonyok is mind feljöttek és megmutatták magukat. Az egyik magánstrandon kikötöttük a vitorlást és az ott lakó házaspár már várt bennünket.

bemutatkozás után csak úgy meztelenül leültünk kajálni,majd mindenki megkajált és választott magának a sok nő közül valakit és elment vele kefélni.A feleségemet az elsők között vitték el,és egy nagy szobába ment mindenki és senkit nem zavart,hogy látja a feleségét más által megbaszni.Mikor meguntam a nekem maradt csaj dugását felálltam és a nejemmel cseréltünk .A feleségem közölte hogy neki nagyon jó volt és tisztára szívta a társát. Remélem te se az asszonyba élveztél el.Bár ha így is van semmi gond nincs mert azért van minden asszonyban spirál,hogy bárkivel kefélhet nem lesz gyereke senki mástól.

Nekem is feltették ahogy ide jöttünk még az első nap amikor bementem a ház urához egy kiadós kefélésre. Tudod ismerem őt még fiatal pisis korától és mielőtt elvettél feleségül ő is sokszor megkefélt már.Érdekes módon mindenki téged akar baszni ,mert én eddig nem napoztam meztelenül és elmondták élvezetes ahogy éjszaka virít a mellem meg a csupasz puncim is. Ha hazamegyünk majd otthon is el fogunk menni ilyen kefélős bulikba és remélem nem leszel féltékeny hogy bárki megkefél.Még leánykoromba amikor a barátnőmékhez mentem aludni nagyon sokszor vagy az apjukkal dugtam éjszakánként vagy az anyukkal élvezkedtem.

Holnap továbbmegyünk Berénybe ahol egy hetet töltünk és ott megismerkedhetsz sok fiatal leányzóval akik az apjukkal jönnek el ide vagy olyan férfiakkal aki az apjuk lehetne és felváltva kefélnek velem és veled is. A gyerekek jól vannak. beszéltem velük az előbb amikor kimentem a budira pisilni. Pisilés közben az egyik nagy fia a ház tulajdonosának megkefélt és élvezte,hogy lepisilem. Miközben telefonáltam seggbe kefélt ami viszont nagyon jól esett.Még most is csorog belőlem a srác spermája. Ha éjszaka a vitorlás tulajdonosának feleségével kefélsz dugd seggbe,mert még sose dugták ott meg és engem meglátott ahogy seggbe basztak.Megkérdezte milyen érzés az. Mikor mondtam neki nagyon jó és ha oda élveznek nem lesz gyereke.Szeretné ha seggbe kefélnéd.

Hát amikor ezt a nyarat kitalálta a feleségem még nem tudtam mekkora kefélőgép. Mikor megkérdeztem tőle a gyerekek kié, kaptam egy nagy pofont és mondta ha még egyszer feltételezed,hogy másnak a gyerekét neveled elmegyek tőled külföldre és soha nem látod a gyerekeidet,mert az mindkettő a te véred. Ebben igaza lehet,mert mikor én elkezdtem dugni azóta sose senki nem látta senkivel még sétálni sem,nemhogy félrekefélni.pedig nemegyszer rászabadítottam barátokat is,hátha sikerül megbaszni a feleségemet velük.Volt olyan barátom akivel azért szakadt meg a kapcsolatom,mert le akart buktatni és másnak is felkínálta a feleségemet.

Az hogy most már kefélőgép lett nem zavar,mert velem bármikor hajlandó kefélni és addig játszik a farkammal amíg életet nem lehel bele,majd kielégíti magát vele.